ultragangsterninja

chacha alla söta läsare!
Jag tänkte bara skriva ett kort litet inlägg typ jaaaa iddag så vaknade jag sent hela 4 minuter!!!!
mamma blev sur och hämtade spikpistolen tur att hon inte kan sikta!! hahaha. jag hade inte tid att duscha idag men jag hittade en gammal colaburk med vatten (tror jag) i så det blev min dusch sen väntade jag på tåget men jag hade glömt busskortet så jag fick gå aja jag är i skolan nu och försöker dra bort min fastlimmade pung från stolen hehe dom populära killarna skämtar med mig hela tiden :D
jag är den med horn
Dagens outfit: eliteninja_1337 - horn H&M 299 kr skjorta - hittade i en papperskorg - sminkset - JULA 29,90 kr
Pikachu - tupé 9400 kr - nån affär i NY. glasögon - synsam 39.90 kr skjorta - stadium 72.90 kr svärd - Gothstore sthlm - 73000 kr

Kommentarer
Postat av: Göran

Pojkar... bloggar en port till människors känslor. Missbruka inte den här möjligheten genom att vara oseriösa.

2010-09-29 @ 11:12:26
Postat av: pikachu fan

jävlar 73 000 bara... ska köpa den så jag blir som du pikachu <3333

2010-09-29 @ 12:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0