die motherfuckers, die


Såg att de hemska människorna Linnea (pyjamasbyxa.blogg.se) och Sandra (hejhumor.blogg.se) la upp det här på deras blogg.

Vad ska man säga?

Vi började ingenting ni sa att vår blogg sög och det var inte vi som startade bloggkriget, det var Braveheart som trodde alla skulle måla sig o grejer. Ja, han var ganska övertaggad. Och vad fan är det där för rubrik? Så tråkigt med personer som inte utnyttjar bloggen som den port till människors känslor den ska vara, eller hur Göran?

Psssst.... ni skulle ju inte skriva att allt var för PR............

och jag använder inte f-ordet, förutom i rubriken då, busiga jag :)

tihi <3

Kommentarer
Postat av: Sandra (DEN RIKTIGA)

Jag gillar att ni tog över min identitet och försökte lura Linnea. Jag gillar ännu mer att ni failade sönder totalt och att ingen trodde er ::D:DD:D:D:DDDD

2010-09-30 @ 21:56:06
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0