Fest och andra saker

CHACHA BLOGGEN! idag har jag inte gjort någonting alls, så jävla slut efter den SJUKA festen i 26 timmar och 30 min det var ett sånt jävla röj herregud! vem visste att kenny kunde festa så där jävla hårt? iallafall så kan jag lägga upp lite bilder på festen.
Min outfit för kvällen, klänningen råkade jag fritera och då var den inte så skön att ha på sig
Tupé - scorett 59.90 kr
Svetsarglasögon - Pappas gamla
Spikhalsband - Hardcore slaughter 499.90 kr
Läderlinne - Gothstore STHLM 89.90 kr(REA just nu)
Läderkalsonger - Gothstore STHLM - 49.50 kr
högklackade skor - lånat från mormor
Smink - BR leksaker 12 kr
Mantel - Fick den av en hemlös
Här är det kl 23.30 nu är det ganska röj om jag säger det så, Kenny hade det nya framtids-risk!
Sen så märkte vi att animal planet visade "monkeys playing with ball" så det spelade vi in och tittade på om och om igen tills typ 15.30 då lekte vi kurragömma tills våra föräldrar kom och hämtade oss. Shit jag lovar jag drack lätt 3 glas saft! Pikachu blev heelt galen, han drack 4 o en halv!
Här är kennys outfit pris o sånt får ni fråga honom om han råkade tappa bort sin unge men vi kom på en jättebra lösning vi klädde på pikachus dejt som fick vara barnet.
nu ska jag sova CHA CHA BLOGGEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- haha men gud!

2010-10-04 @ 00:44:45
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0